چله خدمت| افتتاح و بهرهبرداری از 14 پروژه آموزشی و ورزشی در سفر دوم رئیسجمهور به گلستان
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان از افتتاح و به بهرهبرداری 14 پروژه آموزشی و ورزشی در سفر رئیسجمهور به گلستان خبر داد.
وحید فراهی صبح امروز در گفتوگو با خبرنگار خبرگزاری فارس اظهار کرد: 14 پروژه آموزشی و ورزشی با 47 کلاس درس و ریز بنای 65 هزار مترمربع آماده میباشد که در سفر دوم ریاست محترم جمهور و هیات وزیران افتتاح و به بهره برداری خواهد رسید. مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان اعتبار این پروژه ها را بالغ بر 650 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: اکثر این پروژهها در مناطق محروم و کم برخوردار استان ساخته شده و عدالت آموزشی نیز رعایت شده است. وحید فراهی گفت: یکی از سیاستهای بسیار مهم نوسازی مدارس در دولت سیزدهم به اتمام رساندن و بهره برداری از طرحهای نیمه تمام و متوقف بوده است. وی افزود: پروژه های آموزشی و ورزشی بزرگی در استان بود که نیاز به اعتبار زیادی داشته و چندین سال متوقف شده بود که در این دولت با تزریق اعتبار امسال درب آنها به روی دانش آموزان گشوده و مورد بهره برداری قرار میگیرد. به گزارش خبرنگار فارس آیتالله سیدابراهیم رئیسی به همراه هیئت دولت به منظور بهرهبرداری از پروژههای مصوب سفر اول و آغاز عملیات اجرایی تعدادی از پروژههای استان گلستان بر اساس برنامه قبلی در انتهای آذرماه به گلستان سفر میکنند. پایان پیام/
10:40 - 21 آذر 1402